beautyclub.md.brand

După cum spune înțelepciunea din popor: „Omul se întâlnește după îmbrăcăminte...” și acest lucru este adevărat. Vizualul joacă astăzi un rol important în atragerea atenției asupra produsului/serviciului și ajută la creșterea vânzărilor. Dar! Este foarte important „...se petrece, până la urmă, după minte.”, prin urmare, în spatele unei imagini frumoase ar trebui să existe un text de înaltă calitate (dacă vorbim de postări pe rețelele sociale), o comunicare adecvată cu clientul în timpul corespondenței etc. Nu ar trebui să ne bazăm pe fotografii frumoase dacă există eșecuri în alte aspecte. Ca întotdeauna, este necesară o abordare complexă.

 

Publicațiile de pe rețelele sociale ar trebui să atragă abonați și să vândă produsul publicului țintă. Însă, dacă autorul profilului nu are timp sau idei creative pentru a-și face propriile fotografii, el încredințează toată munca vizualizatorului de brand - specialiști în design vizual de profil.

brand.vizualizer.beautyclubmd

 

Responsabilitatea principală a vizualizatorului este designul estetic și plăcut al profilului. Chiar dacă un blogger începător are idei, are conținut interesant sau un produs cool, dar nu înțelege cum să proiecteze frumos și conceptual un profil, atunci un asistent vizual vă va ajuta în acest sens.

 

Un asistent vizual trebuie să aibă o vână creativă în pornirile sale. Crearea unui cont este rezultatul nu numai al muncii minuțioase, ci și al unui zel creativ. Vizualizatorul nu folosește doar imagini gata făcute și le armonizează între ele în feedul proprietarului. Acest lucru necesită o abordare individuală pentru fiecare ( premeditarea imaginilor până la cel mai mic detaliu, organizarea ședințelor foto, alegerea locațiilor, procesarea fotografiilor, dezvoltarea unui stil de profil individual ).

 

Ce face un vizualizator de brand?

 

✅ Crează stilul profilului, gama cromatică, detaliile designu-lui postărilor, care vor fi punctul culminant al profilului.

 

✅ Elaborează un plan de conținut.

 

✅ Organizează ședințe foto/video. Filmează singur, dacă este fotograf sau realizator video, cum sunt eu, spre exemplu, sau angajează o echipă de specialiști în domeniu.

 

✅ Înainte de a fotografia, el face un moodboard - acesta este un design vizual al viitoarei fotografii, care constă în exemple de fotografii după cum rezultă. Scopul moodboard-ului este de a ajuta la exprimarea ideilor care trebuie implementate, precum și de a transmite starea de spirit și estetica potrivită. Este de o mare importanță practică pentru toți participanții la filmare (stylist, make-up artist, fotograf etc.), care sunt la fel de cointeresați pentru un rezultat excelent. În acest caz, munca nu se desfășoară „pe orbite”, ci întreaga echipă lucrează pentru un anumit rezultat.

 

Olga Dragan
Fotograf | Videomaker | SMM | Manager de conținut