scale_2400

Un manager de blogger este un asistent care reprezintă interesele bloggerului în fața companiilor de publicitate, ajută la dezvoltarea și promovarea blogului, comunică cu abonații și contribuie la popularitatea bloggerului însuși. Acesta este un specialist în care bloggerii, oamenii de afaceri și personalitățile publice pot să încredințeze profilul lor de pe o rețea de socializare. Managerul de blogger trebuie să aibă abilitățile unui producător și al unui manager SMM.

 

Specialistul în acest domeniu are următoarele atribuții:

 

- căutare de agenți publicitari și negocieri cu privire la cuantumul remunerației;

 

- căutarea de noi platforme de publicitate;

 

- organizarea de evenimente online și offline;

 

- analizarea propunerilor de cooperare și selectarea celor mai potrivite;

 

- întocmirea unui plan de conținut;

 

- organizarea ședințelor, pregătirea conținutului foto și video pentru blog;

 

- căutarea de antreprenori: fotograf, designer, make-up artist etc.

 

scale_2400 (1)

 

În plus, există un manager de blogger care lucrează cu companii, adică, conturi comerciale. În acest caz, managerul este de cealaltă parte a colaborării, alegând bloggeri pentru companii.

 

Responsabilitățile managerului de blogger:

 

✅ caută și selectează bloggeri pentru cooperare care vor fi potriviți pentru publicul țintă, valori și alte nuanțe;

 

✅ analizează recenziile despre bloggeri, are capacitatea de a determina ecscrocherii;

 

✅ negociază cu bloggerii sau reprezentanții acestora (aceiași BLOGGER MANAGERS despre care am scris mai sus);

 

✅ convine în mod clar asupra cooperării, semnează un acord și monitorizează implementarea;

 

✅ evaluează eficiența muncii cu bloggerii, duce o dare de seamă despre munca efectuată.

 

Olga Dragan
Fotograf | Videomaker | SMM | Manager de conținut